Sussar sött!

Melvin sussar sött i pappas säng=)



Jag gick upp tidigt idag! Kvart i åtta, för att jag skulle upp o ringa ett SNABBT samtal! Skulle anmäla mig till babysim i Hörby! Det går snabbt tänkte jag, ringer dit säger vilken tid jag vill gå o vad vi heter ect. sen tänkte jag: ringer snabbt sen kryper jag ner i sängen hos min älskade son igen o sover läänge idag!
Tji fick jag=( Har nu suttit o ringt konstant sedan kvart i åtta, med undantag för ett snabbt toabesök! Så det blir nog änsålänge ett resultat på ca 200 samtal: tut tut tut tut!
bara upptaget o den dära jävla återuppringningsknappen funkar ju självklart inte =(
o en telefon MED sladd gör att man får inget annat gjort heller!
Och jag ger mig INTE, jag ska ha en plats!
Men tror dock att alla platserna e slut vid det här laget! Tycker att dom skulle haft ett kö system!
Tänk så e där någon som börjar ringa nu! O får en plats.... de e orättvist mot lilla mig, o många andra!
Jag tror endå jag har ringt längst!! hehe!
O vet ni vad den säger nu när man ringer??
Det är svårt att komma fram just nu. Var vänlig försök lite senare.

Va fan=(

Annars blir det bak av hallongrottor idag!
Handla allt till dopet igår=)

Vill faktiskt att det ska vara Torsdag idag! Vill träffa mammagruppen!!
Vi ska prata mat=) Sen nästa vecka ska jag börja ge Melvin smakportioner!!

Nej nu skiter jag i det för ett tag o myser med Melvin istället!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback