Vardag!

Nu är vi tillbaka i vardagen igen!

Julen är förbi det har blivit nytt år och det kommer bli underbart på alla sätt och vis!
Vi har mycket att se fram emot i Melvins utveckling!
Tänk om några månader sitter han själv sen kryper o huxflux står han o sen har vi full rulle=) hehe!
Nästa jul kan man nog inte lägga fram julklapparna innan julafton...!

Jahapp, som sagt tillbaka i vardagen, klockan ringde som vanligt imorse o mannen for iväg till jobb!
Jag o Melvin låg självklart o drog oss lite... till kvart över nio!
Melvin har slutat med att sova 10 timmar!
Jag fpr numer gå upp 1 gång per natt o ge honom mat! Men de gör ingenting=)
Snart e det dax för att introducera mat! Den ska ges på kvällen så han e mätt o belåten till natten=)

Macke har nu börjat på JägarKurs (jägarexamen, licens?!) Så denna veckan kommer jag spendera många kvällar i Svedala! Så vill någon där umgås så säg till=)

Ett litet vecko schema för mig denna veckan=)

Måndag: Baka det sista till dopet, dvs en dubbel sats hallongrottor! Till Svedala!
Tisdag: Handla till dopet!
Onsdag: Upp tidigt o ringa babysim=) Till Svedala
Torsdag: Träff med mammagruppen! Alltid lika trevligt tycker jag!
Fredag: Hämta nyckeln till församlingshemmet o börja ställa i ordning bord o stolar o så! Ut o äta o fira älsklingens jägarlicens=) Om han klarar den, men de e klart han gör =) han är ju bäst!
Lördag: Fixa allt i lokalen o handla de sista!
Söndag: Dop för vår älskade son! =)

Så vi har i alla fall något att göra varje dag, det e ett måste!
Annars kommer jag krypa på väggarna inom kort=)!

Nej nu ska jag mysa med sonen innan bakningen!

Slänger in en bild på Melvin när han sitter i sin stol vid bordet!
han va såå glad, min lille sprallegubbe!


Kommentarer
Postat av: Diana - [hobbyfotograf]

Jag har försökt bränna bilder förut men inte lyckats så jag får först öva lite :). Men har gjort det en gång innan så det ska funka! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback