Begravning!

Igår hölls en fin begravning flr Morfar Gustav!
Fin stund!
Alltid lika jobbit att gå på begravning!
Uach, va glada ni som fortfarande har di gamle hos er!
Nesök dom ofta, om ni inte har möjlighet så slå en signal!
Det gör dom så glada och er själva!
Är så glad att vi träffade Gustav några gånger nu detta året!
Han va en rolig prick! =)
Efteråt så pkte vi till Mona och Rolf o åt middag där med dom som va med på begravningen!
Mycket trevligt!!

Idag har vi varit på babycafe i Hörby!
Trevligt!
Nu ska det skuras i kylen och sedan resten av huset eventuellt, hehe!!
Känner inte riktigt för att städa idag, men kylen är ett måste, Sprite (läsk) i hela kylen, klibbigt o räligt, den läckte på läskhyllan!
När Macke kommer hem från jobb idag ska vi snabbt käka lite och sen blir det att åka till Citygross o handla lite mat, vilket vi ska göra 1 gång i veckan för att få ner matkostanderna!
Det gäller att vara ekonimiska när mammapengen inte är så hög!!

O ja just det, JAG SKA BÖRJA PLUGGA!
den 17 Augusti så ska jag börja plugga i Hörby!
Hållbart Företagande med inriktning på Miljö!
Så då ska Macke gå hemma med melvin, han ska vara hemmapappa, o jag så få maten serverad på bordet varje dag kl 16.30 haha!! eller inte=)

Dette är ämnena jag kommer att läsa!
Företagsekonomi, småföretagande, kulturhistoria, ekonomisk historia, pedagogiskt ledarskap, miljöledning, arbetsmiljö, rättskunskap, affärsjuridik, datorkunskap och programhantering.

Är verkligen taggad!
Dom ringde mig i Måndags kväll!
Hon ville så gärna ringa o berätta för mig där på kvällen när hon fått klartecken från rektorn!
Hon märkte väl att jag verkligen ville=)
Annnars frå man ju inte antagningsbeskedet förens i slutet på denna månaden=)
tjohoooo=)
Hon gjorde verkligen min kväll!

Så de blir snart att borra huvudet ner i böcker!
O förhoppningsvis så får jag ett jobb efter utbildningen, så nästa sommar blir det nog inte mycke till semester!
Men på våren ska vi iväg, till Kreta vill jag ♥

Nej nu kallar kylen,...... =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback