Bloggeri Bloggera!

Idagf är jag glad!

Som sagt så har ju våra fina vänner Andreas och Louise fått en liten traktorförare!
Det va så det stod i medelandet=) Så vi anntar att det är en pojke!
Jag hoppas att snart få prata med Louise om denna häftiga upplevelse hon gått genom!
Enda jag vet är att förlossningen gick snabbt=)

Idag har jag varit på babycafé, alltid trevligt, få snacka o komma hemmifrån lite!
Dock har jag lite svårt att prata!
Har så ont i munnen!
Gjorde en tandblekning hemma här om dagen!
Och råkade överdosera gelet rätt så mycket så därför har mitt tandkött fått ta stryk, vilket inte alls e skönt, översta lagret flagnar av, så de där med mat kan jag glömma!
Tur jag har mina Camebridge och Herbalife shaker! Gör ont att dricka oxå, men något måste jag ju få i mig, o då gör de minst ont med dricka!!

i helgen blir det fullt upp!
Student för kusinen Niklas på Fredag!
25 års fest för Jens och Karolina på Lördag!

Tjo hej!

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

va gulligt en traktorförare =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback