Frieri och ny kyl!

I Fredags va det dax för oss at fira kusinen som nyss tagit studenten!
Trevlig kväll!=)

I Lördags fick jag köra o handla ny kyl/frys, vår kyl gick sönder!
Så nu har jag äntligen fått in min rostfria delade kyl/frys!
Tjohoo!
Nu får man bara vänja sig vid att ha lite mindre plats i kylen!!
På kvällen va det dax för 2x 25 års fest för Jens och Karolina i Vinninge!
Hade en skit trevlig kväll, Melvin va hos farmor o farfar, så mamma o pappa kunde slappna av o drocka gott hela kvällen=)
Dessutom så friade Jens till Karolina!
Gick fint ner på knä!
Åhhh karlar, se o lär!=)
Igår va en slappedagh utan dess like!
Macke va lite bakis medans jag mådde hur bra som helst=)

Lite bilder!=)


Kusinen Niklas glad =)


Tårtan till studenten! (Jägar gymnasium)



På väg till 25 års festen!



Här hålls det lite tal=)



Jag och Lyckliga Karolina=)



Älskling och Tobbe!

'
Nu jäklar går det undan=)



Melvin förra helgen på grillning hos Alexandra i L. Svedala=)


Mina nya killerklackar=)



Å vår nya kyl=)

Okej då blev det visst en bildbomb här!!
Men så är det när man inte bloggar så ofta, o älskar att fota=)

Kommentarer
Postat av: sofie

sketasnygga skor!! o najs kul/frys :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback