Kärlek!

Åhh jag älskar min familj ♥

Idag har vi (Jag o Melvin) varit hos Diana i K-stad o fikat tillsammans med Johanna o alla barnen=)
Trevlig dag!

Nu i eftermiddagh väntas inget speciellt!
Ska nog ut o gå den obligatoriska rundan!
Har nu bestämt mig för att ut o gå varje dag, o har gjort det varje dag denna veckan!
Så skönt att komma ut, även igår när det pissregnade ca halva rundan så va de skönt!
Speciellt när man kommer hem=) hehe!
Har ju gått ner "hela Melvin" nu!
Så resten av kilona får ta tid, o kommer att ta tid oxå, dom har jag gått upp långsamt och kommer även att gå ner dom långsamt, bättre att ha den inställningen=)
Men jag kör på, fortsätter att sköta mig!
Men har endå mina gottestunder, det måste man få ha, man får inte se de som ett fel att äta lite godis, man måste se det som en belöning! hehe om det inte sker för ofta! Då är det kass, då har man misskött sig!
Nu har jag inte ätit godis på ca 2 månader, men idag så har jag köpt hem en liten påse som jag o sambon ska dela på ikväll! =)

Imorgon blir det att städa garaget! =)
Vi ska ju ha lite fest här hemma på midsommar, så det ska städas o fixas där ute, ska även köra o köpa lite blommor till några krukor!
Så de ser lite somrigt ut i alla fall=)
Får se hur vädret blir imorgon, e ju inte så kul att stå ute o plantera om vädret ska va kass=(
På kvällen ska jag till ett par väninnor o grilla o ha de trevligt!
Är inte bestämt än om män ska med eller inte, så det återstår att se om Macke o Melvin ska ha myskväll eller om hela familjen ska på "fest" =)

Söndag blir lugn!
Ska göra riktig söndagsmiddag=)
Stek!

Hej hopp
nu väntar mys med gossen o snart kommer mannen hem=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback