Shopping!

Nyss kommit hem ifrån Center Syd där jag va tillsammans med Louise!
Fick köpt en klänning till begravningen för Mackes Morfar som äger rum imorgon!
Köpte även två fräcka linne från Cubus!



Linne från Cubus 2 för 149:-
Klänning från Veromoda, 229:-


SER NI? wow säger jag!! haha!

Syns inte så mycket att jag gått ner tycker jag, men på kläderna gör de! YEAH!!!!

Annars är det en lugn dag idag!
Melvin kör just nu runt i sin gåstol o lever jäkel i vardagsrummet, så mamma kan skriva ett litet inlägg!
Vet att de går i vågor, mitt bloggande alltså!
Många läsare enmallanåt, många dagar över 100 st!
Men aldrig mer än typ 0-4 komentarer!
Så ibland tapparman lusten, men i o för sig jag skriver kanske inget som e värt att komentera!! haha!!!

Imorgon ska vi ju på begravning!
Kommer bli tungt, jag vill inte påstå att jag stod Morfar Gustav så nära, men detta drar ju även upp såren som inte riktigt läkt sedan min älskade morfar somnade in!
Så de blir till att fylla väskan med näsdukar!
Imorgon ska fina Morfar Gustav hedras!

Helgen har för övrigt varit super härlig!

Melvin har badat tillsammans med sin kompis i byn!
Vi blev hembjudna där på en liten badtur!
Lägger kanske upp bild sen!
Tog foto med mobilen!!

Annars så ser vår vecka och helg lugn ut!
Ska regna hela j*vla veckan! =(
Jag som nästan trodde solen kommit för att stanna, i alla fall mer än ett par dagar!!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag är en av dom som tjuvläser utan att lämna fotspår. Sorry (")(") nu har jag lämnat spår iallfall

2010-06-07 @ 15:58:51
Postat av: sofie

fräsiga linnen :)

Postat av: Lis

Fräcka linnen... Kollar in cubus i morgon på burlöv istälet. =) Klart de syns att du gått ner, galen eller?? MILF nu ju!!! =P

2010-06-08 @ 12:49:19
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Lis

inte för att jag vill det... men i grabbs ögon! haha. kan tolkas fel.

2010-06-08 @ 12:49:50
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback