Babysång!

Nu har vi kommit hem från babysången o har även hunnit äta lunch, jag käka rester o Melvin åt biffstroganoff!
Mums!!

Ni som undrade vilken utbildning jag ska söka till så e de Redovisningsekonom i Eslöv!!
Så nu är det bara att hålla tummarna på att jag kommer in! Vilket jag inte tror!! Menmen....

Lite bilder på Melvins inköp i helgen=)



Grön body från Lindex stl 74
Jeans KappAhl stl 74

Två söta pyamaser oxå från Lindex!
Även jackan är från Lindex oxå i stl 74

Köpte även två vita bodys, en långärmad och en kort!


Här e lite fynd jag har gjort!=)


Två betydelsefulla ord!!
Vet inte var jag ska sätta Lycka!! -tips? =)

och en bild på prinsen som sitter så fint=)




Kommentarer
Postat av: Såååfia!

Tackar, tackar! :)

Postat av: Lis

så duktig han e... fina kläder!

2010-03-09 @ 19:23:03
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Emms

Så fint :) Var hittade du orden? Kanske över hans säng eller över er? Eller över ellis säng? :) Pussss

2010-03-09 @ 21:55:11
URL: http://janbris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback