Björnen=)

Nu sitter jag och tar min morgonkopp!! (té)
Så ser våra mornar nästan alltid upp!
Melvin vaknar någon gång mellan sju och åtta!! (helt perfekt enligt mig, på tok för tidigt för andra)
Då får melvin sin morgon tutte!
Sen går jag in till datan o dricker min frukost kopp!
Jag är så dålig på att äta frukost!
Så det enda jag tar in på morgonen är en kopp té!
Oftast ligger melvin på sitt täcke i vardagsrummet o leker!!
Idag ville han dock inte ligga där skälv så då ficxk han komma in med sina leksaker här istället!!

melvin i sin söta brjörn pyamas! Så här ser fötterna ut=)


Ida ska vi till Lund!
Jag ska till njurläkaren o kolla så allt ser bra ut med mina njurar nu efter graviditetn=)
Men de ska nog inte vara något problem=)

Sen ska vi köra till babyproffsen en sväng o se om vi hittar nått kul!
Kan dock inte bestämma mig för om jag ska köpa gåstol eller hoppgunga?!
Någon klok som vet hur jag ska göra ;o)

Kommentarer
Postat av: Tess

Sådan pyjamas har Noel med, den är så söt. :) och gud vad han växer er lille grabb. Med gåstol och hoppgungan kan jag inte ge tips. Har ingen möjlighet till gunga här och vi ska inte ha gåstol. :) känns inte lönt för Noel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback