Dagens snygging=)



Tröja: GeKås Ullared stl 74
Jeans: H&M stl 68



Idag ska bi köra o fixa med massa papper=)
Och sen tänkte vi köra upp till Höör, där finns en märkes outlet, har aldrig varit där!!
Måste verkligen hitta något att ha på mig på Lördag!!
För varje gång man e ute o "shoppar" nu så e de bara Melvin som hittar en massa fina saker!
hehe.. inte lika rolgt att titta till sig själv!
Som igår när vi va på Nova så skulle jag o Macke leta kläder till oss själva!
Tji fick vi, melvin hittade en massa=)

Nej nu ska jag göra mig i ordning för dagens bravader!!

Kommentarer
Postat av: Lis

sicken snygging...=) hoppas allt gick bra idag...

Postat av: Emms

Hehe, blir väl lätt så. :) Fast han är fin i sina kläder :) Så stor han börjar bli nu och vi måååste träffas snart snart snart. Fast det börjar bli enklare sagt än gjort nu :( Saknar dig.:)

2010-03-09 @ 10:15:55
URL: http://janbris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback