Härliga väder!

Åhh så underbart väder det är!!
Igår va vi först på BabyCafé i Hörby 10-11.30!
Sen gick jag och Melvin en lång runda på nästan 1.5 timme fram tills dess att vi skulle ha träff med mammagruppen!
Vi pratade om sjukdommar o lite sånt smått o gott! Bra att veta saker=)
Sen bar det av hemåt o laga mat till mig o älsklingen!
Snart börjar vårbruket o då blir det några veckor att äta kvällsmat själv=(
Fast i o för sig, ju snabbare det drar igång ju snabbare är det slut!! man måste tänka positivt!
Efter kvällsmaten tog vi en långrunda på nästan 1 timme här hemma=)
Så skönt!
Man måste ju passa på när det är så underbart väder!!
Så gårdagens motion va ju bra! 2.5 timmes rask promenad!
O ja de känns i låren idag! Är man otränad eller otränad?? haha!!
Ska bli bättre på de!!
Snart snart så kan jag ta tag i det på allvar!
Ska bara få melvin att släppa tutten först=)
Hade han fått hade han legat där alltid=)

Idag har vi inga planer alls, Melvin tar sin förmiddagsnap nu, brukar inte vara förens om en timme, men han vaknade alldeles för tidigt idag!
halv sju...puh, jag kommer va helt slut ikväll=)
fast jag ska vara glad så länge han sover hela nätterna, de e ju tyvärr inte alla som har den turen!
Ska snart städa lite, fönsterna är oxå i stort behlv av en vårputsning, de e det enda negativa nu när solen kommer fram, då ser man hur skitta dom verkligen är!

ikväll ska vi äta nått lätt till middag! haha för sen e det VÅFFLOR=)
Mums säger jag!
Blir att åka till svärmor o äta det med mackes familj tror jag!
Annars blir det här hemma=) Återstår att se närme kvällen!!




Ser najs ut=)

Nej nu ska jag dra igång med städningen här!!

En liten fråga: Någon som e sugen eller ska till Törringe den 2 April!
Vi funderar på att ta ut då!
Premiär=)





Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi vill hänga me :)

2010-03-25 @ 18:54:41
Postat av: Lis

Vi me... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback