Helgen!

I fredags va jag på tjejmiddag! Utan Melvin!!
Va jätte trevligt! Va hos Bamse i Billeberga=)
God mat o god dryck!
Jag kände ju dock ingenting efter mina cider, tji fick jag som trodde att jag skulle bli jätte fnittrig!!
Hade sjukt trevligt i alla fall=)
Va rätt så jobbigt att vara ifrån din lille älsking!
Ni alla kommer förstå när ni själva har barn=) hihi

I Lördags va det dax för återträff med delar av mackes gymnasieklass!
En trevlig kväll!
melvin fick dock vara med oss då, han ville inte vara hos mormor och morfar!!
han höll en jäkla låda=)
Han tyckte nog de va kul att vara med på fest=) i slutet blev dock musiken väldigt hög så vi fick gå o sätta oss bakom högtalarna=) Vi körde sedan hem o la oss istället=) hehe!

Söndagen blev det en tur till Ikea med älskingen! Han ville ha köttbullar till lunch=) Så det blev ju perfekt=)
Och sen mys hemma resten av kvällen med varsin kebabtallrik!
Beach 2010 here I come... öhhh?!
hehe har ju min 10 kg att gå ner!!
Så fort jag har slutat amma ska jag gå på soppor=) YEAH! Här ska kämpas många timmar på gymmet=)

nej nu ska jag väcka lillgossen som ligger sött o sover i sin bilstol!
Vi har varit iväg hos en fd arbetskamrat till mig o fikat o snackat en massa gojja=)

jag har grym idé torka!
vad ska man göra till kvällsmat?
o e dessutom inne i en period då jag tycker det e grymt tråkigt att laga mat=(
Annars brukar jag tycka det e kuL!!


Kommentarer
Postat av: Diana med hampus & nathalie

själv ska vi göra det enkelt. pasta och köttfärsås. sen läggerm man pastan i en gratäng, lägger över köttfärssåsen, på med riven ost sen in i ugnen- gott!!

Postat av: Johanna

Hej. kul att se er och lillkillen i lördags. Tips på en god och lätt middag är potatis och broccolisoppa på påsefrån blå band. den är supergod och jag brukar tillsätta extra broccoli och ha ett gott bröd till. kram

2010-03-15 @ 19:44:34
URL: http://johannahassgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback