Vårkänslor!

Finns det något bättre?
Har varit ute och gått idag med, va på babysim i Hörby!
Hade med Elli i bilen, när vi var klara på badet tog vi en lång promenad på 1h o 15 min i Hörby längs bäckar och åar!
Det va grymt mysigt!
O Elli tyckte det va kul att utforska nya vyer=)

På badet idag så tig vi foto på dom under vattnet!
Häftigt=)
Hoppas bilderna blev bra och att man kan få några av dem sen=)


Så här kan det se ut när man tar foto under vattnet på barnen!!
=)

Nu har vi kommit hem o Melvin har ätit sin lunch: kalvgryta med rotfrukter!
och pären/mango puré till efterrätt=)

jag ska snart oxå slänga i mig lite lunch, får se va jag hittar i skåpen här hemma!!

Ikväll ska jag på tjejmiddag hos Petra (granne)!
Melvin ska vara hemma hos pappa o mysa=)

För övrigt så har vi nog inget spec planerat i helgen!
Snart drar ju vårbruket igång och då blir det ju inte att umgås så mycket så vi får ju passa på nu=) hihi!

ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback