Veckans goda gärning!

Igår var vi duktiga,
storstädade huset!
Flyttade till och med ut kylen =)
Tog bort det fula skåp som stod ovanför, o dum som jag var tog jag ingen innan o efter bild!!



Vi körde sen ner mot Hörby med bagaget fullt med grejor!
Bland annat tre säckar med kläder till UFF!
Det va vår goda gärning! =)
Tror barnen i Afrika kommer älska våra kläder=) hehe

Melvin kan nu stoltsera med att han kan ha tuppakam!=)

Lill-gossen börjar bli "stor"!
han blev ju 6 månader i lördags,
det firades med att vi åkte hem till Henke o Sofie på kvällen o käka tacos tillsammans med dom och Martin o Lindie!
Trevlig kväll=)

Veckan blir hyffsat lugn=)
Måndag: Bvc o mys=)
Tisdag: Promenad och babysång
Onsdag: BabyCafé och sen ljusparty på kvällen!
Torsdag: lugnt?!
Fredag: Inget babysim pga påsklov! Eventuellt Perikles och Törringelund på kvällen!
Påsk hela helgen sen!

Blir nog inge törringe för min del, får se hur det går för Melvin och farmor med flaskan!!
Tar han den bra med henne så ska jag dit, får se vad sambon säger, jag tycker att han ska sticka dit=)
Jag kan köra för er som vill de!! Om macke ska dit vill säga=)



Hej hopp=)

Kommentarer
Postat av: helena

Läser din blogg dagligen men är lite dålig med att lämna kommentarer så därför vill jag bara säga hej :)

Postat av: Diana

hello. Charmtroll han e den där Drakula ;)

2010-03-29 @ 20:19:21
Postat av: Veronica

Oj, dragit fram kylen! Det var verkligen storstäd!

2010-03-30 @ 12:26:56
URL: http://mizzv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback