Brr!

Här går vi hemma med tjocka mysiga kläder, elementen är påslagna för första gången på över ett år!!
O ändå känns det kyligt!!
Vi får inte lov att elda idag! O så blåser de, då blir här kallt snabbt!!
Sotaren kommer mellan 10-12! Åhh hoppas dom e i tid idag!!
Så jag kan börja elda!! hehe!
Men de e inte säkert, vi har kanske nått fel på vår skorsten!! Så då får vi vänta o elda tills det är åtgärdat!!
usch pi vale säger jag!

Jag vill flytta, till ett hus som inte har direktverkande el!! haha!!
Där man inte behöver elda för att få mysig värme!!=)

Senare idag ska jag o Melvin åka o storhandla lite på Citygross!!
Vi ska ha gäster här på Lördag!! Så ska handla hem till de!!

Nej nu ska jag sätta mig o mysa med världens finaste son=)

Kommentarer
Postat av: Lis

Gick de bra med skorstenen??

Postat av: Lis

jaså?? vad e det då ni ska göra vid?

2010-05-07 @ 14:25:44
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback