Funderar på att synda!!

Funderar starkt för att avika från min diet, bara för några minuter!! hehe!
Jag har faktiskt inte syndat alls så mycket!! Bara nu i helgen!! åt då två godisbitar och en pizza!
Men de är den enda synden jag gjort på snart 3 veckor=)

Men i alla fall!
Marabou har ju kommit ut med en ny smak på choklad!
Polka!
Åhh jag bara känner hur den smälter i munnen!

Men sen så försvinner den nog ingenstans i heller, så jag ska kanske fullfölja min diet innan jag sabbar en helt dag bara för ett choklad=)
Åhh de hade vatt så gott!!

idag har vi varit på BabyCafé! Trevligt att komma hemifrån o prata o träffa andra mammor o barn!

Har inget mer planerat idag!!
Ska bara laga mat sen!
Blir fläskpannkaka! Med rårivna morötter!!
Mums!

Nej nu får jag se vad Melvin gör, så tyst i vardagsrummet!! haha!!
Då är det hyss på gång!!

Kommentarer
Postat av: Lis

Ja, mina tänder skulle oxå vilja bita runt en sådan där godbit. Choklad o polka! Kan de bli godare??

Postat av: Emma

Ohh vad gott, vill med ha såg himla gott ut:O)

2010-05-05 @ 13:16:17
URL: http://emmarik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback