Kakor o soffmys!

melvin o mamma va trötta igår!!
Hittade denna bilden på kameran nyss!
Macke hade tagit bild på oss när vi tog en nap!

ZzZzZzZz



Idag har vi varit på babysim!
Det va egentligen sista gången sist! Men dom har öppet för oss o allmänheten nu två fredagar!!
Så en massa "gamla" o nya bebisar idag=)
Efter det körde vi och handlade, det viktigaste va det tänkt! De jag skulle ha till efterrätts baket, tjo fick jag, slutade på 800... hmmm varför blir det alltid så?
Menmen nu är skåpen hyffsat fulla igen iaf!!

När vi kom hem va det dax att baka lite kakor till Lördag då vi ska folk här hemma=)
Blit två olika cheesesorter!!
En med brownie och en med jordgubbar!! (Färska)!!
Så ni som läser min blogg o ska hit på lördag, glöm detta inlägg så det blir en överraskning för er=) hehe!!


Köket ser ut som fan!!


En st är klar!
Ser inte så god ut....
återstår att se, jag har aldrig gjort cheesecake förut!
Eller jo en variant på de men inte sånhär!
Så mina gäster blir mina försökskaniner!! =)


Och nr 2 e redan i ugnen=) De ni!
Här e de full rulle!!



Snart ska den garneras!!
Tjohooo=)

Kommentarer
Postat av: Sofie

:)

Postat av: Lis

vilka två mysfisar där ligger... =) Ja, ska försöka glömma va du har pysslat med i köket..;)

2010-05-08 @ 12:06:21
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback