Keso o regn!

Imorse när jag vaknade till vid 6 så va då såå fint väder, o jag såg fram emot en mysig dag ute!
Tji fick jag, på föriddagen slog det snabbt om till regn o rusk!!

Jag fick endå gjort lite utomhusarbete när Melvin tog sin förmiddagslur!

Jag fick eldat upp allt skit som skulle eldas, städat undan i garaget, och tvättat vår skitta bil!
Allt detta i regn!
Men de va rätt så skönt att få det gjort=)
Nu skiner solen i alla fall, passande när jag bara har inomhusjobb kvar!! hmm

Jag testade en ny sak till lunch idag!
Knäckebröd med Keso! (chilismak)

Det var riktigt gott faktiskt!


Melvin fick spagetti och köttfärssås!
Kortet är dock taget innan matintag!! hehe


Annars så går jag o plockar undan o städar lite nu!
Mina föräldrar kommer hit ikväll!!
Dom ska passa Melvin imorgon när jag o Macke e på Ullared!
Så dom ska sova över här. för vi ska köra ganska så tidigt imorgon bitti!!

Nej nu mysa med gossen innan han vill vila lite till=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback