Nova

Nu har jag nyss kommit hem från Nova!
Va där med min gamla sambo från Bollerup!
Älskade Emmelie=)

Jag fick köpt ett nagellack och små kläder till Elias Brodde!
Ja de e namnet han har fått den lille gossen=)
Vi ska dit nu i veckan o hälsa på honom=)
Ska bli så kul! Små bebisar e så söta och fridfulla!!
Annat än melvin e nu, haha nu e de full rulle, snackar o nu är inte krypet långt ifrån!
Dock vill jag gärna att han e stilla ett tag till=)
Gäller ju att njuta av det=)

Imorgon är det babycafé som vanligt på Onsdagar=)
På kvällen ska jag på storseans (3 medium)!
Någon som vill följa med så hojta till!!

Dagen har även kommit med dåliga nyheter=(
GammelMorfar Gustav har nu valt att lämna oss!
Detta är alltså Mackes morfar!!
Inge kul=(

Kommentarer
Postat av: Lis

Hmm... de var det enda pojknamnet vi hade tänkt. Så skulle de bli en pojke så vette fan längre.

tråkigt med mackes morfar. =(



Barnmorskan behövde bara känna med händerna o märkte att de var en rund mage bebis hade..haha. illa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback