Promenad i solen=)



Vi va på en promenad nyss=)
Solen lös stark, Melvin ville låna mina solisar!!
O så cool han blev=)

Snart ska jag göra mig i ordning för en mamma fika hos en av mammorna o vår föräldrardrupp!!=)
Ska bli mysigt!!
Håller vädret sig fint så skulle vi sitta ute =)
Skönt med frisk luft!!

Funderar på en sväng till Ullared med sambon!
Bara handla klädwer o leksaker till Melvin dock, men som en liten utflykt, o sambon är inte helt emot, vet inte om han slatt huvudet eller vad som har hänt ;o)
Melvin får bli hemma, antingen hos mormor o morfar eller farmor o farfar!!
Återstår i se när dagen närmar sig, vi har ju inte bestämt någonting än!!
HoppasHoppas=)
Jag har mutat med att där e jätte kul på nedanvåningen=) hehe!!

Har haft en super trevlig helg!
hade ju folk här o lördags!
Tyckte verkligen det va super mysigt!! O så kul att alla kunde komma!!
O så väntar man med spänning på bebisen i Jennys mage=)

Ikväll är det Desperate!! YEAH!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu ska jag bara övertala min kära sambo att Ullared kan va kul. Men det gäller att han inte ska jobba för då e det hel kört. =( Innan den 1 juni hade varit bra... men det e rätt så snart! vet inte när ni hade tänkt...

2010-05-11 @ 15:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback