Promenad och städning!

Nyss kommit hem från en liten motionsrunda här i Västerstad, the city!! eller inte...
Här e skit tråkigt att gå... Men idag ville Johanna, Julia och tvillingarna följa med=)
Mycket roligare att gå när man e två!!

Annars så har jag inte gjort så mycket idag,
va på Bvc med melvin imorse, han hade gått upp fint!
Ligger exakt på kurvan i vikt, men ligger över i längd och huvudomfång!
Fin gosse helt enkelt!! ;o)

Har även precis slängt in kvällsmaten i ugnen!!
Pesto gratinerade kycklingfileér med pasta!!
Och en sallad till mig såklart!!=)
Gick ju ner ett till kilo förra veckan!
Efter helgerna står det alltid still nån dag, konstigt nog ;o)
Nej men faktiskt så äter jag inte godis o sånt, men unnar mig två portioner istället för en, och nu när vi varit bortbjudna denna helgen har jag även ätit efterrätt!
Det är det jag unnar mig=) Behöver inte godis och sånt!!
Känner mig hyffsat duktig faktiskt, får bara hoppas det går stadigt neråt, sakta men säkert!!
Har i alla fall fått börja ha skärp i jeansen!! Tjohoo!!

En bild på mig från förra Valborg, här va jag gravid med melvin!!
Vet inte varför jag la ut denna!
En mongo bild, med en mongo idag, med klångt hår, börjar sakna mitt långa hår nu!
Så de blir nog inte kortare än så här nu!!
Fast i o för sig, e fortfarande lite sugen på att raka lite=)




Nej nu ska jag busa lite med Melvin som kör runt o leker terrorist i köket=)


Kommentarer
Postat av: Lis

hihi...älskar den bilden. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback