Ullared is the Shit=)

hehe!!
I Lördags bar det av, mot kvinnornas mecka!
Macke följde med=)
Vi körde hemifrån vid halv sju då Melvin och mina föräldrar fortfarande sov! (dom stanna över här o passade Melvin)
Hade en super mysig dag, bara jag o Macke!
En liten minisemester!
I början va de lugnt på GeKås, Men närmre 11 så började folket strömma till!
Så jag o Macke tog de sista vi skulle och gick ut o åt lunch istället!!=)
Blev en massa shopping i alla fall!

En massa kläder till Melvin =)
Leksaker
Gardiner
Kallingar till Macke
Lakanset till Melvin
Regnställ
Grytlappar, Förkläde
Bh:s till mig=)
Brödlåda
Kaffekanna
Snuttar till Melvin
Badbrallor till Melvin
Pump till diskmedel
Ben till Elli
Kjells egna tändvätska haha
Salt o peppar set
Dukar
Och en massa massa mer=)

Här kommer lite små bilder=)


Bild nr tre är en massa klädes som vi köte som jag tvättat o hängt upp=)
O sista är två par kallingar!!
Va bara tvungen!! haha!

Och en bild på blommar jag fick igår på Mors dag!
Tillsammans med några trisslotter (ingen vinst=( ...)


Och en liten bild på Melvin när han har pappas keps på=)
Vilket är sååå kul=)



I Lördags va vi hos Andreas och Lis o grilla!
O de va såå gott=)
Speklade ett spel vi köpte på Ullared!
Trevligt=)
Igår va de morsdagmiddag hos Mackes farmor!
Idag har jag ingenting planerat!
Vill börja flytta ut grejor från Melvins rum o riva ner tapeten osv, men Macke tycker vi ska vänta lite !!

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Lis

Vänta o vänta...=) Va e där o vänta på??

Va mycket fina kläder ni hittade.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback