Hemlis!

Imorgon, då ska jag blogga om en STOR grej här på bloggen!
Ska bli såå kul att dela detta!! =)
bara så att ni vet!
Nu får jag inte glömma att blogga imorgon bara!! Haha
De hade ju varit nått!

Nu sitter jag i skolan o tar de lugnt, har rast fram till tio!
Då blir det företagsekonomi för hela slanten!

O en bra sak till, Melvin har änsålänge klarat sig ifrån kräksjukan som går på dagis nu!

Annars är allt rätt lugnt!!
I helgen blir det stor Höstfest! Ska bli trevligt, jag tänkte dock hålla mig nykter, babysim på Söndag o då måste vi gå upp kl 7. O vill verkligen inte missa babysimmet nu på Söndag, då de ska tas foto på Melvin under vattnet!
O de vill man ju vara med på=)

Ikväll blir det jobb, 17-08!
Ska nog även börja jobba en natt till i månaden!
Funderar på en Söndags natt i månaden!
Hade varit najs med mer pengar=)

Drömde inatt att jag börja på Bollerup igen!! haha!!
Bollerup va verkligen 3 härliga år, jag hade skit kul, sket i skolan, men ångrar faktiskt ingenting.
Jag mådde bra o hade kul!
O jag träffade Macke, vi har 5 år om två veckor!
Vi funderar på wn weekend, bara vi två, allt i kärlekens tecken!! hihi!!
Får hålla tummarna på att Macke inte ska köra betor, annars får vi ta de helgen efter!!
Men vi planerar i alla fall, allt är klart, bara datumet kvar!
Fast vi funderar fortfarande på vår lilla påg!
Antingen ska vi åka fre-lör o bara åka vi!
Eller åka fre-sön o ha Melvin med!
Vi får se hur vi gör =)
Vi vill ju inte lämna honom en hel helg!! hihi!




En bild på mig o två Bollerupspågar, från den "gamla goa tiden"!! haha


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja oj vad roligt man hade på gymnasiet. Tänkt att få uppleva det igen.

Postat av: Diana

undrar vad det är för hemlis =)

2010-11-09 @ 12:26:26
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hemlis!!!!! Fy va kul!

2010-11-09 @ 13:08:15
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

ida... nu e jag sååå nyfiken. aset håller på att spricka... vem ska ha barn? din bror??? berätta!!! o du, alla har lika mycket chans, kommer skriva lotter o dra. =)

2010-11-09 @ 15:19:08
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback