Kan inte hjälpa de!

Jag kan inte rå för de, men jag är såå kär=)

I min man, tänk att vara så kär o lycklig med en människa att man väljer att skaffa barn!
Det har vi gjort, min man o jag, okej han är inte min man, men förhoppningsvis i framtiden så nlir vi man och fru =)

Jag är lycklig, Jag har en underbar man vid min sida alltid♥
Och världens bästa lilla gosse

Igår va vi på Malmö musem (jag, Melvin och Mormor Cattis)!
Där gick vi en runda på kolla på massa fiskar och uppstoppade djur, melvin tyckte det va kul!
Speciellt fiskarna=)
Har inte kameran här, men när jag lagt in bilderna så kan jag lägga upp bilder!!

Efter det körde vi o hälsa på min mormor♥ o tog varsin kopp där!
O sen vidare till Jägersro center där vi skulle kolla på jeans till Melvin, men jag va snål =) hehe!!
Fåt ta de ikväll istället då jag ska till Nova med Johanna, hon behövde kläder till imorgon!!
O sist så åkte vi hem till Lilla Svedala, o kolla på deras kök som faktiskt börjar ta form!!

Imorgon blir det Ladys Night!
Ska bli gryyyymt kul=)
Så imorgon blir det till att synda på kvällen o äta mat!
O lördag lika så.. för då blir det middag hos kära vänner!!

Nej nu ska vi plocka undan lite här hemma!!
=)


En bild på mig midsommar 2010 hemma hos oss!
Längtar tills nästa år, för då blir det fest här igen =)

Kommentarer
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

de ser vi fram emot. =)

Postat av: Sofie

Jag ska oxå dit!!!!

2010-11-04 @ 13:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback