Kärlek!


























Idag har jag och Macke 5 år, fem år av kärlek och lycka!
Egentligen så har vi varit tillsammans längre, lite över 5.5 år!
Men ni som vet vår historia vet också att jag va ung o dom (läs slyna)
o klyddade ganska mycket i början!
Efter många om och men, då gav Macke mig en sista chans, jag insåg då att nu måste jag bruka allvar!
Så jag valde att växa upp o ta chansen!
O gissa om jag är glad över att jag fick en sista chans, o att jag tog den!

Macke är verkligen mannen i mitt liv!
Kärlek på hög nivå!
Så stark kärlek att vi valde att skaffa ett litet barn, vilket resulterar i att man väljer att ha starka band till varandra oavsett vad som händer!
Macke och jag kompleterar varandra så bra!
Han är den lite "tystare o lugnare" personen, o jag, ja ni känner väl mig ;o)
Och det funkar skit bra, visst smågnabbar vi ibland men vem gör inte det?
Vi är lyckliga, vi har stora planer för framtiden, VÅR framtid!
Jag älskar Macke grymt mycke!
Blir alltid svårt när man ska beskriva sin kärlek, för det går inte, den är så stor o stark, de finns inte ord att beskriva!

Ikväll är de tänkt att vi ska ut och äta o kanske gå på bio, vi får se hur Melvin mår!
Blir han sämre så vill vi inte lämna bort honom!
Men han har inte kräkt änsålänge idag!! =)
Men nu va de ju inte kräk vi skulle prata om utan kärlek!
Mitt liv är byggt av kärlek!
Jag ger kärlek o tar emot kärlek♥

De enda jag kan säga är att jag hoppas på många många fler år med min älskling!
Du är mitt allt gubben!

O som ni vet så säger många att man älskar någon till månen och tillbaka!
För ett tag sen berättade Macke att han älskade mig! Från tårna till huvudet!
Så Macke
JAG ÄLSKAR DIG, FRÅN TÅRNA TILL HUVUDET!
Mannen i mitt liv!






Kommentarer
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

ni e för jävla söta ni!! =) tur du skärpte dig. vem skulle jag annars umgåts med...?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback