Lite bilder med text!

Tömde kameran nyss!
Va ett tag sen!
Så här kommer några bilder o lite bildtext, när var hur =)


Melvin och jag träffade upp min mamma och vi gick på Malmö museum tillsammans o kolla på fiskar o massa uppstoppade djur!

Bland annat dom här fula fiskarna! haha


Man fick låna vagn där inne, man fick inte ha med sin egen....


Sen var det självklart fikadax=)


Johanna och jag påväg till Ladysnight!


Partybussen full med damer=)


Melvin trött en dag när vi kom hem!! =)


Melvin i sin nya mjukisoverall från Me&I (lite stor innu) Men såå söt!



Mina älsklingar i nästan lika dana kläder ♥

Kommentarer
Postat av: Emms

Sötaste pyjamasen jue :) och så sött han håller skeden :)



Saknar dig lite .. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback