Rättegång!

Idag var det dax för rättegång i Lund!
O nej, jag har varit lydig, vi va bara på studiebesök med klassen!
Va på 3 olika rättegångar!!
1: Olovlig försäljning av alkohol.
2: Häktningsförhandling
3: Grov rattfylleri.

Va kul o se hur de gick till!

Jag ska skriva saken imorgon! Jag lovar!
Blev ingen bra bild idag=) hehe!!
Får hoppas de blir imorgon!
Annars får de blir ett inlägg utan bild, eller så får de vänta till nästa vecka=)

Nu sitter vi i skolan o väntar på att datalektionen ska starta!!
13-15 idag!
O imorgon är första lektionen inställd, så hoppas den andra oxå blir de!! hehe!
Då e jag ledig hela dagen! Någon som vill hitta på något??


Ungefär så här såg det ut idag!!

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Diana

jag vill ju veta :)

Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

Ida!!! Kläm ur det!

2010-11-11 @ 14:00:16
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback