Shit!

Vilken helg!
Vi börjar som vanligt med Fredag!

Fredag: Andre och min bror var hemma hos oss! Pågarna tod varsin pizza och jag valde en sallad, tonfisksallad från Valention i Hörby, i pitabröd! Den va skiiit god, blev mätt efter halva! Helt sjukt=)

Lördag: Först till Burlöv Center med hela familjen Jönsson/Christensson=) Jag hittade outfit till kvällen!
Ett par svarta jeans, "vanligt linne" som jag piffade till med smycken!
Hem o göra oss i ordning och invänta mor o far som skulle vara hos oss o passa Melvin!!
Vi körde sen mot Teckomatorp för en stor Höst fest!
Hade såå sjukt kul, jag va nykter! Dansade nästan hela kvällen! Åhh så kul det var=)

Söndag: Babysim på morgonen, sen lite lugn o ro medans Melvin vila middag, glodde på film i soffan!!
Sist så bar det av mot Lyby o Mackes farmor o farfar för farsdag middag!
Rådjur med alla dess tillbehör, shit va gott de va=)
Bestämdes även att Julafton ska hållas hos dem, ska bli mysigt=)
Kvällen avlsutades i soffan helt slut!

Idag är det måndag, ny vecka nya utmaningar!
Änsålänge så ser planeringen ut så här!

Måndag: Skola till 11, hämta Melvin 12, vidare till grannen Johanna med alla kidsen=) MaryKay party som Diana håller i =) De ska bli trevligt!
Tisdag: Skola till 12, hämta lillen 12.30! Lugn o ro o massa bud o lek innan jag ska jobba 17-08!
Onsdag: Slutar 08, Sen skola till 12. Hämta lillen 12.30 -> Inga planer
Torsdag: Skola 10-15 (prov) Hämta lillen 15.30 Hem o fixa dona o laga mat, den ska vara klar när mannen kommer hem ;o)
Fredag: Skola till 11.30, hämta lillen 12! -> Inga planer!
Lördag-Söndag: Macke ska köra betor =( Jag har blivit "erbjuden" att hänga med ut, på julbord. Perikles! Jag vet inte riktigt än, får se när det närmar sig=)

Nej nu ska jag surfa vidare lite innan lektionen börjar igen!
Då blir det KulturHistoria!

Hej hopp i lingonskogen!

Kommer ni ihåg denna lilla sprätt? Här hade hon varit hos oss i 1 dag! =)


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

De har jag just kommer oxå därifrån =)

Jo, dom gör de, har spanat in ett redan men måste bar få me sambon oxå ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback