Tiden!

Tiden går så snabbt, hänger knappt med!
Melvin är 13 månader o springer runder här hemma som en dåre =)
Man upplever de nog inte förens man får små kottar!
Då springer tiden!

Idag har vi varit på Bo Ohlsson i Tomelilla en sväng med Mormor Cattis!
Jag köpte jul utstyrsel till Melvin!
(Till julkortet)
Ni som får ett får se=) haha
Han kommer bli världens sötaste, min gosse!
De e han i och för sig alltid ;)

Idag blir det även jobb, 17-08!
Känner inte alls för det, vill inte vara utan min familj!

Jag har även köpt liten överraskning till min man idag!
Okej, inte så stor, men jag älskar att skämma bort honom, visa min kärlek på både de ena o andra sättet ;)

Så idag får han blommor, ett kort, o så lite godis=)
Mest bara för att han är världens bästa man ♥



Annars så är jag ledig, har ju Höstlov som de så fint heter! =)
Imorgon kommer Melvins mormor hit o passar han på morgonen medans jag o Macke jobbar!
Macke börjar ju sju o jag slutar åtta!
Så med körtid e där två timmar som vi hade behövt lämna M på dagis, men vem vill lämna sitt barn på dagis med kräksjuka? Inte jag!
Så mamma kommer upp här o passar honom!
Sen ska vi alla vidare till Malmö på äventyr, mormor bestämmer=)


Ha en bra Tisdag!
För nu ska jag vila lite innan det är dax för jobb!
Melvin ligger i sin säng o gnäller lite, Mamma tycker han ska vila middag nu! Men de tycker inte Melvin!
Fast nu är det ju så att Mamma vinner alltid kampen ;o) hehe!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback