Toppen Helg!

Åhh vilken helg jag har haft!

Först i Fredags va det dax för LADYS NIGHT tillsammans med 30 tjejer/damer!
Vi träffades först hos Bettan i Brunslöv o käkade god mat o drack gott!
Hade skit trevligt, sen tog vi en 30 manna buss in till Malmö Arena där showen väntade!
Va super kul med bra tryck!
Efter showen va det dax för efterfest!! Där va oxå kul!
Jag blev stämplad på foten, de va mindre kul!
Men ingen fara =) hehe!!


En bild på mig o Johanna i Taxin på väg in!

Sen i Lördags va de dax för Tacokväll hos Peter o Jenny i V. Ingelstad! Super trevligt, man träffas allt för sällan alla vännerna! Jag vill i alla fall ha ett större hus, då hade jag kunnat bjuda hem vänner ofta!

Igår va de familjeslappe dag!

Körde en runda till kyrkogården i Höör igår kväll o tände ett ljus för Mackes Morfar! Sen vidare till Lyby o tände ljus för Mackes farbror!

Jag va hos Morfar i veckan o tände ett ljus! Tiden går, Jag saknar dig Morfar!

 

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

jo vi känner likadant. måste hitta något snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback