Viktenedgång!

Någon som undrade hur jag gick till väga!

Först o främst, motivation behövs!
Men va inte rädda för att börja "utan" motiovation, för den kommer oftast under vägen oxå!
När man ser resultat på vågen så vill man fortsätta, nå sitt mål!

Så här ser ju min situation ut:
Innan graviditet: 62 kg
Graviditet: + 25 kg
Nyårsafton: 70-72 kg, minns inte riktigt.
November 2010: 57 kg!

Jag är nöjd, denna gången jag körde igång så va jag inte så jätte motioverad, men när jag såg kilona bara rasa så fick jag en kick!

Jag valde att ta en lätt och snabb metod, jag har inte tid o råd att träna en massa=(
O så vet jag ju att detta fungerar!=)
Har gått på det innan o har inte gått upp efter! Hoppas på samma resultat nu! Att vikten håller sig! Men Men de e ju alltid upp till en själv!! O hur man sköter sig!!

Jag valde ju Camebridge-kuren som ni säkert vet!
Har tagit det i etapper, käkat soppor nån vecka (1-3 veckor) sen ätit vanligt, så de ska gå hyffsat sakta, vill ju inte ha massa hud som hänger o slänger!! ;o)

(Sist jag beställde hem)

Så nu ska jag bara hitta pappret jag skrev mina mått på, har för mig att jag sparade det!
Hoppas det i alla fall!
För likaså cm har minskat som kilona!
De e vad jag tror i alla fall=)

Sitter i skolan nu o har rast!
Mellan 9.20-10.00
Klockan 10 är det dax för Företagsekonomi!
De mest krävande av alla lektioner vi har!
Hjärnan får bannemig jobba!
Men de e skönt, att den är till någon nytta =)

Sen ska jag hämta Melvin o bara busa o mysa!
Blir jobb ikväll!
17-08!
har även tagit på mig 1 natt till i månaden!
Gott klirr i kassan!
Kommer att bli 1 Söndag natt i månaden!
För på Måndagar hämtar jag Melvin tidigt, så de känns som de blir rätt natt att ta!!

Hej hopp!




Kommentarer
Postat av: Louise - kvinnlig målare och mamma till Hampus

Du e duktig tjejen...=) Lördag passar mig bra. Så då kan vi ta en tur. kram

Postat av: Louise - kvinnlig målare och mamma till Hampus

Nu är tävlingen avgjord, titta in o se om du vann.

http://lisnilsson.blogg.se/2010/november/vinnaren-ar.html



/louise

2010-11-19 @ 20:38:41
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag kände också det. jag är bara lite feg när det gäller att nya frisyrer. Men det som du säger att det växer ju ut igen och man kanske är bra att klippa kort nu när det slitet.

2010-11-21 @ 17:09:55
URL: http://linasliviord.blogspot.com
Postat av: Joanna

Vill du bli dagens blogg?

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2010/11/bli-dagens-blogg.html

2010-11-22 @ 18:25:21
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback