HöstLov/NovemberLov!

Jag har lov!
De va ett par år sedan man hade det!
Men skönt ska de bli i alla fall=) Ska jobba en natt som vanligt!
En bild från idag på sista lektionen!!


Så här sitter vi! När vi använder datorerna såklart!
Längst ner till höger ser ni Melvin! =)

Han va med i skolan idag!
Kräksjukan på dagis! O de vill vi inte ha!!
Så idag fick han följa med mamma i skolan! Första lektionen va inställd då läraren va iväg (hemma-plugg)
Så vi hade bara en lektion!
O de va sista för den kursen så de va bara fika!
Så alltså inge problem att ha med Melvin!
Han käka kanelsnäckor med dom andra! (jag är ju på min sista viktnedgång så jag hoppade kaka)
Men dock då blev han väääldigt arg o ledsen när han inte fick gå ut genom dörren o trilla ner för trappan!
Vilken dum mamma han har va ;o)

O läraren tyckte de va så kul o fota honom då!! haha!!

En liten dagens outfit på Melvin då kanske=)
Vit body stl 80 Gekås!
Nalle Puh väst Tradera (H&M) stl 86
Jeans stl 80 Gekås! =)

Melvin sover middag nu!
Vaknade nyss med världens mardröm, tog va 20 min att natta om honom!
Tillslut somnade han helt utslagen på mig!
Snart kommer mannen hem!
O Då serverar jag man o son kokt torsk med pot holl. sås o kokta grönsaker!
Jag själv tar en shake! =)

O ikväll ska vi ner till grannarna=)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback