Okej!

Jag ska försöka att bli bättre på att blogga!
Men idag kör vi en Bildbomb, som vanligt! =)


Melvins tårta till 1 års kalaset!
Gjorde sammanlagt tre tårtor (likadana) till helgens kalas!

Andreas och Louise o Lille Hampeman=)


Johanna, Sofie Andre o halva Liams huvud =)


Ännu fler kalasgäster=)

Här öppnas de paket!


Presenterna Melvin fick under Fredagens kalas=)
O jag kan bara säga som så, alla används flitigt=)


Sen så var det släkt/familje kalas på Lördagen!

Kusinerna leker på Melvins rum! (som jag ska ta bilder på o lägga upp oxå! Rummet alltså)

Melvin äter födelsedagstårta=)


Paketöppning!


Presenter


TreHjuling=) Pingu!


Och sist men INTE minst!

Nej nu ska jag mysa med gossen!
Ska vara utan mina pågar ikväll då jag ska jobba mitt första pass (natt 17-08) sen i början på Augusti 2009!
Så över ett år sedan, men de ska säkert går bra!
Sen blir det att köra direkt till skolan efter jag slutat jobba!!


Kommentarer
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

Hehe, med tiden tjänar man säket. Tycker dock den e dryg själv. haha. Illa!

Men lilla Ida, om man inte tävlar kan man inte vinna!!! Bara till o sätta fart! Jag hoppas bara där blir något av de jag tänkt. =) Lycka till inatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback