Skola

Idag är det Fredag!
O den kommer bli super bra!
Har nyss haft Juridik, prov om 1½ vecka!
Kommer går bra!
Jag trivs i skolan, det är kul!
Snart så ska vi ha miljö!

Sen ska jag hämta min prins o köra mot Svedala o träffa mina fina töser!
Alexandra, Anna o Anna!
Anna har med en klänning hon fått låna av mig, den klänning jag hade på mig nyår 2008-2009!
Natten då jag blev gravid, haha!
Ska bli kul o se om jag får mig på den!
i Vilket fall som helst så har jag beställt hem Camebridge produkter nu!
Ska ta dom sista 4-5 kilona nu innan o under novemberlovet!
Sen e jag klar, jag har klarat mitt nyårslöfte!
Att gå ner 12 kilo!
O vet ni vad?
på ett år har jag gått ner ca 25 kilo!
Fan vad gott de e=)
Trodde faktiskt inte att jag skulle gå ner allt!
Nu ska jag bara ta de sista, o då har jag gått ner allt från graviditeten + lite till!
De e NAJS!

Efter jag träffat töserna så ska jag köra till Mor o Far o käka kvällsmat, dom har dock inte något kök, dom bygger om, så de blir köpemat=)
Sen hem till mannen o ha fredagsmys=)
Fast de kommer en vän oxå ikväll o hälsar på!
Alltid lika trevligt=)
Vänner ska man alltid ha nära, det är guld värt!

Lördag blir det 26 års kalas hos en vän!
=)

Nu börjar lektionen!
Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback