Som sagt!

Som sagt så da jag att jag skulle lägga ut bild på när Melvin va hos frisören!
Så här kommer den!


Han va så duktig, men de har jag ju redan sagt!! =)

Igår så trillade melvin o bet dig i läppen!
Imorse såg de ut så här!

O i eftermiddag så här!

En blodblåsa har kommit fram!

Tur att fotograferingen på dagis va i tisdags!

Nu ska jag städa o tvätta lite innan mannen kommer hem!
O laga mat så klart, jag har skönt bort min man, maten står klar varje dag han kommer hem från jobb!
Illa illa! hehe! Fast han är ju glad i alla fall ;o)

Sen ska han iväg o jaga ikväll! Så då tänkte jag o Melvin hänga med o våldgästa svärmor/farmor!

Så ha de så bra!!

Kommentarer
Postat av: Diana

ajaj stackars melle men han ser ut och vara glad ändå =)

Postat av: Anna

Sååå söt:)

2010-10-29 @ 14:04:34
URL: http://stallion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback