Tandslaktaren!!

Det gick jätte bra hos tandläkaren!
Jag fick inte panik över sprutan i munnen!
Ni känner väl mig, jag klagar inte i första hand!
När väl bedövningen va satt så tog det dock ett tag att få ut tanden!!
Den satt som berget, men till slut efter lång tid kom den ut, o jag tittade heela tiden=)
Även när dom skar i tandköttet, vilket dom fick göra för att den va bara halvvägs uppe!
Men de gick bra det med!
O tandläkaren e grymt grann! =)
hehe en riktig pudding!

O efteråt när bedövningen börja släppa så tog jag 2 alvedon o 1 panodil (Bästa smärtlindringen;o)
så den lilla smärta jag börja känna då försvann snabbt!
O sedan dess har jag inte känns någonting!
Jag hade förväntat mig de värsta, jag skulle ha skit ont o bla bla bla!
Men ingenting
Jag e den nya Dunder-Mamman ;o)

Idag blir det jobb!!
17-08
o så skola imorgon, som vanligt=)

Har fått hem mina "bantar" soppor!
Så Onsdag nästa vecka drar jag igång!
Vi ska ha prov på tisdagen, o jag vill inte riskera att sitta hungrig o okonsentrerad på provet så de blir att äta vanligt i början på veckan!!

=) nej
nu ska jag busa o mysa med min son innan jobb=)


En liten bild ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Va skönt att de inte gjorde så ont. Jag har 4 st som e uppe nu. Bävar för den dagen man skulle behöva ta ut dem. =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback