Tandvärk!

Uscj, jag har ont i min tand!
Men på Måndag ska den bort, visdomstanden!!
Sitter i skolan nu och har lite rast!
Dricker en kopp choklad, intresseklubben antecknar!!
=)

Igår va jag o Melvin på Nova med Louise och Hampus!!
Melvin fick ett par raggsockar för 30 kr på h&m!
Ser ungefär ut såhär!!



Sen efter Nova körde vi och storhandla på CityGross, jag o Melvin!
Så nu har vi mat o annat gott hemma för en vecka i alla fall=)

Måste ju bara påpeka det underbara hösvädret vi har!!
Har varit ute o gått/motionerat varje dag nu!
Så sköönt!!

Nej nu har jag mest skrivit en massa trams o onödigt skit!



Nej nu har jag bara skrivit en massa trams o onödigt mojs!

Det jag skulle fråga var:
Någon som vill göra om min design?
Vill ha ungefär samma design bara andra bilder o färger!
Någon???=)


Kommentarer
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

Jag hjälper dig gärna om jag får...=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback