VILL!

Jag vill utomlands!
De med basta!



!

Men vi ska åka! =)
Så småning om!
En liten resa blir det nog nästa år i alla fall!
På påsklovet kanske!
Förhoppningsvis, bara pengarna räcker till=)
O vårbruket är över....

Annars så ska vi i alla fall åka i Juli 2012, då fyller min far 55 o då blir vi barn med familjer bjudna på resa =)
Najs!

Idag har jag inget speciellt planerat!
Har ju jobbat inatt!
Slutade åtta!
Nu sitter jag i skolan o väntar på att lektionen ska börja, vilket den gör om 20 minuter!
Börjar alltid 9:20 på Onsdagar!
Efter skolan ska jag hämta prinsen! Har ju inte träffat honom sen igår=( hehe!
Sen har jag noll planering!
Vill hitta på nått!
De enda jag kan komma på är att betala räkningarna, o hur kul e de på en skala?
Men ett ont måste!
Fast denna månaden känns de bättre!
Fick bra lön för fyra nätter=mer än nöjd=)
O så csn på de!
Jag kan äntligen spara undan en summa!
De va längesen kan jag ju säga=)

Nej nu ska jag surfa vidare!
Hej hopp i lingonskogen!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh gud ja vad en resa skulle vara skönt. Bara sola och bada..Härligt!

Postat av: Anna

Jag vill också resa! :)

2010-10-27 @ 10:23:04
URL: http://stallion.blogg.se/
Postat av: Catharina

Vi kanske "hittar" en billig resa på sportlovet, då kan ju du,jag och Melvin kanske åka?

2010-10-27 @ 19:49:26
Postat av: Ida o Melvin

Ja du bjuder ;o) hehe nej men helt klart! Vi kan hålla utkik!

2010-10-27 @ 21:18:30
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

ja dom växer fort!:P

2010-10-27 @ 23:03:03
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback