Prov!

Nu har jag nyss skrivit prov o de kändes skit bra=)
De skulle vara rättat till Fredag redan! Najs!
På Fredag har vi ett prov till, i Företagsekonomi B!
Full rulle i skolan kan man säga=)
Nu har jag lunchpaus, eller ja lektionerna är klara för idag!
Men jag ska stanna kvar o plugga tills fredag!
Alla andra läxorna är klara! Jag sköter mig!
Jag ska klara denna utbildningen!!
I alla fall så blev det en pasta sallad med tonfisk till linch idag!
O de va gott o nyttigt=)

När jag pluggat färdigt här ska jag hem o måla taket i Melvins rum, o sen slipa de sista väggarna!
Sen är det klart att tapsera!
YEAH!

Nej detta blev ett litet kort tråkigt inlägg!
Men en skönt o välförtjänt blogg paus i skolan i alla fall=)




Männen i mitt liv ♥








Kommentarer
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

visst kan vi det, bara ett förslag. =) Kram

Postat av: Anna

Vad duktig du är! Företagsekonomi B ja, den kursen var skitrolig om du frågar mig:) vad är det nu du läser till??

2010-09-26 @ 23:45:04
URL: http://stallion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback