Tid!

Jag är jätte dålig på att slänga in inlägg här, men tiden räcker inte till!
Eller jo visst har jag tid, men den brukar gå åt Melvin!
Man har verkligen prioriterat om allt sedan man fick barn!
O tänk att man haft barn nu i över 1½ år!
Helt galet vad tiden går!
De har nog hänt rätt mycke sen jag skrev sist!
Men orkar inte återberätta allt!
Så därför tar vi ifrån idag!

Har bakat en kaka som just nu står i ugnen!
Sockerkaka med äpple o kanel i!
Mormor Anitas hederliga recept!


Annars har dagen änsålänge beståt av skola och städ!
Städa de mesta av huset igår kväll men hade två rum kvar till idag!
Så de e gjort, o så damsugat hela huset en gång till, har man hund så har man!! =)

Ikväll ska jag ha ZBH party här hemma!
Det är ett företag som säljer heminredningsprylar!
Mycket fint vill jag lova! O inte så fasligt dyrt heller, passa därför mig perfekt=)

Nej jag får se om jag skriver ett inlägg om vad som hänt eller ska hända senare!
Nu ska kakan ur ugnen!
Sen blir det att ta de lugnt en stund!
Jag kan de oxå för er som undrar, ta de lugnt alltså!
Bara att jag älskar fart och fläkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback