Funkade!

Testade som ni ser på inlägget under att mobilblogga!
Det funkade ju galant! Nu kanske man uppdaterar mera, jag är så himla dålig på att sitta här inne vid den stationära datorn, jag gör allt via mobiln nuförtiden! Så de passar ju perfekt!

de har hänt en massa sedan jag skrev sist kan jag lova!
Men orkar inte skriva allt, o vill inte skriva allt heller, lite hemlisar få man ha =)

Vi har i alla fall börjat riva ut badrummet, de enda som är kvar nu är att bila upp till nya golvbrunnar, sen ska de flytspacklas och väggarna ska putsas!
Kakel är köpt o byggarna är redo! =)

Igår fyllde jag år!
Jag fick pengar och presentkort! Oså fick jag en till grej, den e nog mest till Melvin med de gör inget! Så länge Melvin är glad=)
Min bror har kommit över några lekställningar, o jag fick en =)
Där e gungor, klätterställning, rutchkana o lite annat smått o gått! Melvin kommer ju ha den stärsta gångställningen i hela Västerstad ;o)

Macke o Melvins present ska jag hämta o slutet på veckan!
Ni får se då vad det är=) hihi Wiie så kul de ska bli !!!!



Bild på Melvin från Liseberg o Drakbåtarna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback