Känner mig lite trasig! Jag behöver verkli...

foto0682 (MMS)

Känner mig lite trasig! Jag behöver verkligen ett nytt jobb! Känns så himla trist att vara nyutbildad o inte få använda dessa kunskaper! Den utbildningen jag gick är inte så mycket värd om ett år! Jag hade ju verkligen hoppats på att få ett nytt jobb efter utbildningen! Men ingen vill ha mig! Man känner sig verkligen usel, fruktansvärt usel. Kan inte räkna på mina fingrar o tår hur många jobb jag sökt! För de e nog närmre 100 nu. O inte på ett enda av alla jobben har man varit de minsta intressant! Vad gör jag för fel? Va e de för fel på mig. Antagligen inget fel alls men de känns så i alla fall! Nästa vecka ska jag söka allt jag hittar. Vad som helst. Vill inte jobba helger o kvällar nu när jag har en så underbar familj där hemma. Jag ska säga er det att jag vet inte vad jag skulle gjort om jag inte hade haft dom! Men men nu får jag fortsätta jobba! Har bara 19 timmar kvar på mitt 26 timmars pass nu! =(


Kommentarer
Postat av: Louise

Vilket koller pass. :( hoppas du hittar de jobb du söker!

Postat av: Louise

Vilket koller pass. :( hoppas du hittar de jobb du söker!

2011-08-18 @ 22:11:00
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Din syackare! De kommer säkert ett jobb när du minst anar det! Håller tummarna för dig!!

2011-08-18 @ 22:18:22
URL: http://riksvagen.blogg.se/
Postat av: Diana

Jag känner med dig.. Det här med att leta jobb och man får inte någon som verkar intresserad av en- man känner sig oduglig och att något är fel på en själv! Men det är verkligen inget fel på dig! Det är bara att man är en av tusen som söker jobbet :( men när man minst annat det så kommer jobbet! Tråkigt bara att du går med utbildning till ingen nytta just nu :(

2011-08-19 @ 09:45:08
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback