Härliga Fredag!

Idag är det Fredag, dagen de flesta längtar till=)
Då går starskottet för helgen!
Vi har haft fullt upp hela dagen!
Jag började skolan 8.30 o gicvk till 11, kort dag! O bara data hela dagen!!
Sen hem o slänga i lite tvätt o sen upp o hämta prinsen ♥
Vidare ner till grannen Johanna med man o barn=)
Där fika vi lite o knåpa ihop handlellistan.
Jag lämnade Melvin hos dem så han o Julia kunde leka, då körde jag till Ica o handla allt inför morgondagen då de vankas tjejmiddag hos Johanna!
Ska bli himla trevligt!
O tror att allt kommer att uppskattas!

Nu har vi kommit hem o Melvin är helt slut efter ett par timmar på dagis o sen vidare nån timmar hos Julia!
Så nu sover han gott i sin säng ♥



Nu ska jag förbereda maten, som blir soppa med vitlöksbröd!
Soppa alá Micke kallas den i vårt hus=)
Den innehåller färs, chiliketcup, tomatpuré, vitlök, cremefraiche, potatis, morötter, o lite andra goda kryddor!

Hej hopp i lingonskogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback