Öronbajs!

Nu har jag fått det igen, öroninflammation!
Jag är verkligen ett öronbarn, o har varit det i många många år!
Tycker faktiskt att det är dax att växa ifrån det nu, tycker jag borde få slippa barnstämpeln nu ;)
Men nej, de e bara att stå ut, för har det inte försvunnit nu lär de inte heller göra de!
Så jag får väl ner o köpa vadd så jag kan proppa igen öronen så fort det är vatten i närheten!
Snyggt!
Har i alla fall varit på vårdcentralen idag, hade lite ont o va rätt svullen, så kände att de e lika bra att åka dit idag, annars hade det säkert blivit värre! Så denna gången hade inflammationen inte blivit så stor o rälig, bara lite! Så fick örondroppar som ska hjälpa, så lipper jag ta antibiotika!!

Annars har det varit full rulle denna dagen!
Skola på förmiddagen sen en massa ärenden i Hörby!
Ska till tatueraren på Måndag!! =)
Nu sover lillen, vilket han gjort i snart två timmar!
Så de blir dax att väcka honom för att sen svabba av golv o så, han tycker det är kul att vara med o titta när jag jobbar!! =)

Annars ha det varit en dag med två VAB dagar! Macke tog en!
De va faktiskt så oxå att det blev att båda blev hemma i torsdags!
Så närmre lunch körde vi mot Helsingborg där vi besökte tropicariet!
Tycker de va supermysigt! O Melvin älskade det!
Apor o Hajar va favoriterna=)
Dit ska vi åka snart igen!
Förhoppningsvis på Sportlovet!
Någon som vill hänga med? Bara att säga till!

På Måndag händer en rolig sak till (förutom tatoo), men de berättar jag om senare, om några veckor!
De handlar om mitt glada besked som jag berättat om på Facebook!
Jag är nervös, spännd o väldigt förväntansfull, de enda jag säger nu!! ;o)

Slänger in en gammal bild på när Melvin log första gången, ca 4-6 veckor va han, minns inte riktigt=)


Älskar dig min fina son!


Oj höll på att glömma ju, Imorgon ska jag o Macke ha ensamtid, utan barn o bara en massa mys!

Först på dagen ska vi på kalas till min farmor, kl 14, när vi e klara där så tar mina föräldrar över vår lille gosse! Då styr vi kosan långt iväg, haha nejdå vi ska bara till Malmö, där checkar vi in på lyxit hotell, sen ut på stan o äta eller ta en god fika o sen på bio, 127 timmar ska vi se! Sen tillbaka till hotellet o bada o mysa en massa! Sova gott ska vi oxå, o sist men inte minst ska vi äta på den berömda frukostbuffén!
Åhh de ska bli så najs!
Ska bli så skönt att bara vara vi två, även om det inte är så långt iväg så ska de bara vara VI hela kvällen, rå om varandra!
Vi är sådana människor som unnar oss sådanan här saker, vi unnar oss nöjen o att umgås med vänner framtör tekniker som platt tv o Iphone!! HAHA!
Vi e nog snart dom enda i Sverige som inte har Platt-TV!
;o)

Nu ska jag väcka min lilla prins!
Den stora kommer snart hem, om ca 10 minuter!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Bilder från tropikariet kommer i nästa inlägg, när de nu blir=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback