Sjuk son!

Idag är lilla Melvin sjuk o hemma från dagis, vilket alltså även resulterar i att jag är hemma!
Melvin fick först feber i förrigår kväll, men inte hög feber, men fick i alla fall alvedon sen bums i säng, o på morgonen va där ingenting!
Jag lämnade honom på dagis o hämtade honom vid 12, då hade febern kommit tillbaka o när jag tog tempen efter vilan vid 15 tiden va den uppe i 40,1 grader!
O de har hållt i sig sen dess, så ett dygn nu. Men de går bra med alvedon, o han dricker som en häst, äter hyffsat bra o sover bra!
o inget gnäll nästan, han är en riktig kämpe när han e sjuk, man ser hur dåligt han mår o hur slur han är endå så håller han humöret uppe!
Hoppas verkligen han är en sådan kämpe även om nått allvarligt skulle ske!!

Nu har jag precis lagt honom i sängen för em vila! Han är tyst så han slocknade nog direkt!

Jag ska plugga nån timme nu, sen blir det jobb 17-08!
Blir troligen så att Macke blir hemma imorgon för vård av barn, om febern försvinner så behöver han nog in vilodag endå!!

Hej hopp


Kommentarer
Postat av: Emms

Naaw, stackars lillen. Hoppas han mår bättre snart!

2011-02-09 @ 00:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback