Slappe veckan!

Denna veckan har varit slapp om man utgår från min annars "duktiga" träning!
Jag brukar träna pass 2 gången i veckan!
O så de andra dagarna ut o gå här hemma!
Denna veckan har jag inte varit o tränat en enda gång, dels för att jag har varit lat o dels för att dom har flyttat runt passen nu när de e sportlov, o då har doim flyttat mitt box pass (favoriten) till Tisdagar då jag jobbar! Trist!
Men nästa vecka är allt som vanligt igen, o jag har bokat in mig på två pass!

Så här kommer min träningsvecka se ut:

Måndag: PowerBox 70 min
Tisdag: Vila, jobb
Onsdag: Ut o gå/springa
Torsdag: Spinning o styrketräning 100 min
Fredag: Antingen Spinning eller springrunda
Lördag/Söndag: 1 dag vila o en dag lång promenad!

Jag har haft en "hemlis" för er ett tag nu, vilket har vatt att jag fått ett jobberbjudande på ett företag att ha hand om deras ekonomi ect. Skulle fått besked i Onsdags om jag fick jobbet eller inte!
Jag har inte varit nervös eller något så, har inte kännts helt rätt på något vis, har fått lite dåliga vibbar
O igår kväll vid 19 (?!) ringer de o medelar att jag inte fått jobbet.
Jag hade inte tillräckligt erfarenhet av transport... jag blev lite konfunderad, för de va ekonomi jag skulle jobba med.
Men jaja, inte hela världen för mig, har fått två andra jobberbjudande faktiskt!
Det ena är på mitt gamla jobb, o de känns vä som en sista utväg!
Men de andra är ett kontotrsjobb, lite ekonomi o rätt mycket administration, o änsålänge är de bara jags om är tänkt till jobbet!
Så ska ringa dem o berätta att jag är tillgänglig igen!
O då blir det i sånna fall aktuellt till sen våren! O de e perfekt, för då hinner jag klar med skolan oxå=)

Tänkte lägga in lite bilder från när vi va på Tropikariet i Helsingborg!
Hade en super mysig dag, vår lilla familj ♥



Kanske slänger in ett inlägg sen o berättar om vår härliga hotellvistelse oxå =)


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad tråkigt :( Var det på ett åkeri du fått erbjudande? Jag jobbar med ekonomi och administration på ett transportföretag och hade noll erfarenhet av det innan och det har funkat ändå :) Man lär ju sig. :)

Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

men..... va tråkigt. hoppas de blir ditt de andra.=) håller en tumme.

2011-02-26 @ 10:33:53
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback