Väntar!

Väntar besked idag!
Men telefonen ringer ju aldrig=(

Jag har blivit dålig på att blogga jag vet, några som sagt att jag måste börja blogga ordentligt igen!
De låter lite tramsigt kanske, men inte så kul när man aldrig får någon "respons"!
Har när jag bloggar aktivt över 100 unika besökare/dag! Men max 1-3 kommentarer!
Fast i o för sig är där ju inte så mycke att kommentera om, blir ju rätt "tråkiga" inlägg o vardagen o så =)
Men nu fick jag lite blogglust så jag slänger in ett inlägg!

Jag har just nu Sportlov, Mannen har semester denna veckan oxå, vilket resulterar i att hela familjen är hemma!
Det är jätte mysigt, vi får massa gjort!
Idag har vi kört in all ved som legat ute o torkat! Nu ligger den fint i logen o väntar på nästa vinter då den ska användas!
Här är Melvin o Macke när dom kör lastare =)



I Måndags va jag på Ullared tillsammans med Mor o Svägerskan (Brors flickvän)
Ska ta lite bilder på kläder o sånt till lillen så ni får se! Men inte idag!

Annars rullar livet på!
Snart blir de ändring! I stora mått!
Ska bli kul, o jag är så spänd och nervös som man kan bli =)

Nu ska jag mysa lite med gossen innan han ska gå i vila o jag ska köra o handla! (Macke är hemma som sagt) =)

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blit lite avis när jag läser om ullared :) va där mkt fint?

Postat av: Jenny

Hej, hittade hit och måste så klart lämna ett litet avtramp! Hoppas ni har en fin kväll :) Kram Jenny

2011-02-23 @ 19:22:10
URL: http://www.jennyn.se
Postat av: Diana- barnfotograf & mamma

Jag är så nyficken på vad det är för hemlighet du har :)

2011-02-24 @ 08:01:04
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

jag lägger till din blogg på skåne listan... =) alltid kul med andra bloggar. men inte alla man gillar.

2011-02-24 @ 08:35:39
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Måste vara skönt för er att vara lediga =)

2011-02-24 @ 20:42:14
URL: http://johannahassgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback