Vilken trevlig!

Vilken trevlig helg jag har haft! =)

Fredag: Åt mysig mat hemma, sen vidare till Andreas, Louise och Hampus! Där vi kolla på tv o käka chips! hehe

Lördag: Fixa inför kvällen då de vankades tjejmiddag hos Johanna som vi fixade ihop! Vi var 11 tjejer o hade en super trevlig kväll=)

Söndag: Babysim direkt på morgonen, sen blev det en väldigt lugn o mysig dag hemma med lilla familjen, Melvin fick emot eftermiddagen lite feber, han e så härlig, trots han är sjuk håller han humöret uppe, man ser hur trött o medtagen han är men endå går han o ler o snackar hela tiden! Mitt lilla hjärta! På kvällen kom svärföräldrarna på lite fika! Alltid lika trevligt! Fick även ett väldigt glädjande besked! =) Kommer bli super bra detta!

Idag är det Måndag i nya tag, sitter i skolan nu, skulle börja 10 men första lektionen blev inställd, så nu sitter jag här o försöker fördriva tiden med att blogga o plugga till prov!! Jag börjar nu 11.10 o går till 12, sen är denna skoldagen slut! Sen hem o fortsätta plugga till provet!
Ikväll ska jag göra en kycklinggryta till kvällsmat, med kantareller o champinjoner, Mums!
Det blir även träning ikväll, PowerBox står på schemat!!
Känner mig inte riktigt kry, men forhoppningsvis försvinner det under dagen så jag med glädje kan köra box passet!

Nu till helgen har vi lite planer!
Blir eventuellt att tura med några tjejer på fredag! Får se, känns som jag varit iväg hur många gånger som helst från familjen nu!!
Menmen!
På lördag ska vi på kalas till min farmor! Fast de e på eftermiddagen, jag funderar på att jag o macke ska ha helkväll ihopa, sticka på bio, hoppa i jacuzzin när vi kommer hem, o då får ju Melvin bli lämnad någonstans!
Vi får se! Va väldigt längesen vi hade en helkväll för bara oss två!
O det behöver man ibland=)

Nej nu får jag begrava mig i böckerna en stund innan lektionen börjar!!
Hej hopp!


Bild från i somras när vi va på Ystads Djurpark!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi kan passa Melvin i helgen :)

2011-02-07 @ 18:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback