Många läsare inga kommentarer!

Idag är dagen då vi är back in buissnes!
Dom flesta börjar jobba/plugga osv!
Likaså vi i vår familj!!
Macke börja jobba
Jag börja skolan
o Melvin börja dagis igen!

Min första skoldag va bra o lugn!
Börja kl 10, sen 2 lektioner med 10 min rast! Slutar 12.10!
Kort o bra dag!! haha!
Sen körde jag o hämta prinsen som hade varit glad o busig på dagis trots ett lov på över 3 veckor!
Vi begav oss ner o hämta Johanna, Joanna o Alice o begav oss mot Bo Ohlsson! Jag köpte en massa presenter, för vi har kalas i hela Januari!
Nu köpte jag present till svägerskan (M sambo), och deras barn!
För på fredag ska vi på kalas dit!!

Nu har jag lagt Melvin i säng! Måste försöka få rätt på kvällsrutinerna igen, hehe har ju blivit lite senare läggningstider nu när både jag o macke varit lediga!
Imorgon blir det en tidig dag på dagis, eller tidig o tidig, ska lämna honom åtta! Men i o med att jag fick väcka honom kl 8:45 imorse så blir det tidigt för honom! hehe

Imorgon går jag i skolan 8.30 - 12.00, då ska jag hämta lillen sen blir det hem o städa ut julen!
Sen vidare till jobb 17-08!


Bild på Melvins rum med egenmålad fondvägg=)

Igår va vi på Andys lekland med melvin o några till=)
Melvin tyckte det va sååå kul!
Han var helt slut o deckade i bilen på väg hem!
Har dock inte lagt in bilderna på datan än!
Gör de imorgon o slänger upp några bilder då!

Nu ska jag ha ensamtid i soffan!
Melvin sover o mannen är o hjälper sin far o skotta lite tak!

Kommentarer
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

naw, söte. =) Ja det var en tråkig bebis som inte svara. hihi. hittade ni något skoj på bo olsson?

tid o träffas snart? kram

Postat av: Johanna

Så vardagen är tillbaka hos er också. Nu dröjer det länge innan männen är lediga igen för till Påsk är det väl vårbruk =/

2011-01-10 @ 20:28:15
URL: http://johannahassgard.blogspot.com
Postat av: Emma

Åhh så vackert målat :O)

2011-01-10 @ 21:32:42
URL: http://emmarik.bloggplatsen.se
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

jaså, vadå då för utflykt??

2011-01-11 @ 14:47:08
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback