Okej!

Nytt år nya tag! Efter veckan har jag fått klagomål på att jag inte bloggat!
Så då får jag väl ta tag i det igen o blogga lite igen!


Tomtenissen Melvin på väg till dagis på Lucia!

De har hänt en del sedan jag skrev sist!
Det var ju jul, den va si sä där i år!
Melvin blev dålig den 23, o på julafton va han ännu sämre, så på juldagen bestämde vi oss för att åka in med honom till akuten, där kolla dom så att han syresatte sog då jag misstänkte lunginflammation, men det såg bra ut, så därför hade han ingen hög prioritet, så vi valde att åka hem igen o söka till Eslövs jourcentral på Söndagen!
Där kollade dom honom i halsen o tog de hemska halsprovet, usch vad jag led med honom!
Men tur va de att vi tog det, för det visade sig att stackaren hade halsfluss! =(
Så de va 10 dagar med flytande rälig medicin!
Både jag o Macke blev dåliga dagen efter julafton med feber, hosta förkylning o allmänt dåsiga!
Det höll o sig i 5 dygn! Men lillen blev bara bättre o bättre! O det är alltid det viktigaste! Vi kunde stå ut bara Melvin blev bra!


Så här sliten va Melvin på julafton=(

Vi fick i alla fall en massa fina julklappar =)
Jag fick ett bismark armband av min kära man ♥
O så fick jag en massa annat såklart!
Melvin fick en massa leksaker o kläder!
Kunde inte bli bättre=)


Melvin hos tomten! =)

O ni som följt mig på facebook vet ju att mina föräldrar satt fast i London i 7 extra dagar pga snökaos, eller "the bog freeze" som dom kallade de i London, de va -3 grader, haha vilken freeze!
Men efter många om och men så kom dom hem, flög från London vid lunchtid på julafton!
Så i Sömdags så firade vi jul med min familj! Mysigt! O ingen jädrans julmat så långt ögat kunde nå!
Har bara ätit julmat på julafton, så bra! Tycker den maten är grymt tråkig!!

Sen blev det nyårsafton som firades i V Ingelstad hos Peter, Jenny o lilla söta Elias!
Hade en super trevlig kväll o natt som sen avslutades sovandes hos mina föräldrarna i Lilla Svedala!


Melvin dansar i nyårsoutfiten!



Jag o Hampus på nyår!!

Där hade ni lite om de!
Jag skriver mer imorgon!
Då de händer en rolig sak!
Jag är nervös=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Verkar som vi alla har haft sjuka barn över jul eller nyår. Inget roligt alls. Så söt Melvin var i sin tomtedräkt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback